Ślesin, dnia 5 listopada 2020 r.
SOR.2110.2.2020
INFORMACJA
BURMISTRZA MIASTA I GMINY ŚLESIN
O WYNIKACH NABORU
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE [1]
Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin
……………………….………………………………………………………………..
(nazwa i adres jednostki)
Podinspektor ds. Budownictwa i Zarządzania Drogami
………………………………………………………………………………………..
(określenie stanowiska)
Informuję, że w wyniku przeprowadzonego naboru do zatrudnienia
PAULINA JANKOWSKA
wybrana została Pani………………………………………………………………………….
(imię i nazwisko wybranego kandydata)
OLSZOWE
zamieszkała w ………………………………………………………………………………….
(miejsce zamieszkania kandydata)
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
W dniu 5 listopada 2020 r. Komisja konkursowa dokonała wyboru kandydata na urzędnicze stanowisko – podinspektor ds. Budownictwa i Zarzadzania Drogami w Urzędzie Miasta i Gminy w Ślesinie. W wyniku przeprowadzonego postępowania biorąc pod uwagę rezultat rozmowy kwalifikacyjnej wyłoniono do zatrudnienia Panią Paulinę Jankowską, która spełniła wymagania kwalifikacyjne niezbędne do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru. Komisja konkursowa oceniała wiedzę, umiejętności, predyspozycje osobowościowe oraz sposób myślenia i zachowania kandydatki.
Kandydatka podczas rozmowy kwalifikacyjnej w sposób dokładny udzielała odpowiedzi na zadane pytania uzyskując najlepszą ocenę w procesie rekrutacji. Wykazała się bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym, zarówno w zakresie znajomości przepisów funkcjonujących w ramach struktur samorządowych, jak i określonych ustaw oraz przepisów prawa mających zastosowanie na wymienionym stanowisku. Ponadto wysoka kultura osobista oraz motywacja do podjęcia pracy stanowią gwarancję właściwego wykonywania powierzonych obowiązków służbowych.
Pani Paulina Jankowska zostanie zatrudniona na stanowisku urzędniczym
9 listopada 2020 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Ślesin
/-/ Mariusz Zaborowski
[1] Podstawa prawna: art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).