SOR.2110.4.2020
Ślesin, dnia 1 grudnia 2020 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Ślesin
na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282)
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze:
podinspektor ds. Analityczno-Finansowych Jednostek Oświatowych
w Urzędzie Miasta i Gminy w Ślesinie
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie
ul. Kleczewska 15
62-561 Ślesin
II. Stanowisko pracy
podinspektor ds. Analityczno-Finansowych Jednostek Oświatowych
III. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów związanych ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282),
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
e) nieposzlakowana opinia,
f) wyższe (wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia
w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym), preferowane
w zakresie ekonomii.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość regulacji prawnych w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282), ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.
z 2020 r., poz. 713 ze zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ustawy
z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U z 2019 r. poz. 2215), ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U
z 2020 r. poz. 910 ze zm.) , ustawy z dnia 7 września 1991 r.
o systemie oświaty (Dz.U z 2020 r. poz. 1327), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U z 2019 r. poz. 869 ze zm.), ustawy z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (Dz.U z 2020 r. poz. 2029), ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), ustawy
z dnia 22 maja 2009 r. o nauczycielskich świadczeniach kompensacyjnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 128), ustawy z dnia
17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych (Dz. U z 2020 r. poz. 53 ze zm.), ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U z 2019 r. poz. 351 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw,
b) umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania w praktyce,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) umiejętność planowania i organizacji własnej pracy,
e) uczciwość, staranność, odpowiedzialność,
f) umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, kreatywność
i komunikatywność,
g) znajomość obsługi komputera – Microsoft Office /Word, Excel/,
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie zadań wynikających z ustaw oraz zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie, a w szczególności:
1. bieżące prowadzenie kart wynagrodzeń i potrąceń pracowników oświaty, uwidacznianie zmian dotyczących uposażenia oraz analizowanie zmian
w kontekście złożonego arkusza organizacyjnego szkoły,
2. sporządzanie dokumentacji księgowej: list płac i poleceń księgowania na podstawie otrzymanej dokumentacji kadrowej pracowników oświatowych.,
3. przyjmowanie wniosków, analiza i przygotowywanie propozycji kwot świadczeń tzw. pomocy zdrowotnej dla nauczycieli i nauczycieli – emerytów,
4. przygotowywanie dokumentacji płacowej związanej z odejściem pracownika na emeryturę lub rentę oraz prowadzenie ewidencji emerytów i rencistów placówek oświatowych w celu sporządzenia odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych,
5. przygotowywanie i wystawianie dokumentów płacowych oraz prowadzenie dokumentacji służącej do sporządzenia sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli według stopnia awansu zawodowego oraz opracowywania informacji i analiz w zakresie prowadzonych przez Referat spraw,
6. dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej:
a) wstępnej i bieżącej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków,
b) wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania planów finansowych jednostek oraz ich zmian,
c) następnej kontroli operacji gospodarczych jednostki stanowiących przedmiot księgowań.
V. Informacja o warunkach pracy
1. budynek 4-kondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na II poziomie budynku /dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, sanitariat dostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej/
2. praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin,
3. czas pracy: pełny wymiar czasu pracy – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
4. bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, wysiłek umysłowy.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ślesinie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
1. wypełniony kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie,
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,
5. oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim,
6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych
do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku podinspektor ds. Analityczno-Finansowych Jednostek Oświatowych,
10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
11. Wzory wyżej wymienionych oświadczeń, wzór kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz klauzula informacyjna dla kandydata dostępne są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://slesin.nowoczesnagmina.pl/ (w lokalizacji: Aktualności >> Konkursy >> 2020 >> Nabór na wolne stanowisko urzędnicze).
UWAGA: Wszystkie dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.
Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. Analityczno-Finansowych Jednostek Oświatowych” osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie (w trosce
o bezpieczeństwo, w związku z nasileniem zagrożenia epidemicznego, Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie od dnia 12.10.2020 r. rozpoczął pracę w trybie wewnętrznym. Oznacza to, że w korytarzu, przy wejściu do budynku Urzędu, ustawiona jest skrzynka podawcza, do której kandydat może wrzucić kopertę
z dokumentami aplikacyjnymi. Jednak nie będzie funkcjonowało potwierdzenie złożenia dokumentów przez Urząd) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Ślesin ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin w nieprzekraczalnym terminie do dnia
11 grudnia 2020 r. do godz. 1400. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie.
2. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
IX. Inne informacje:
1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru.
2. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta
i Gminy Ślesin.
3. Kandydat wyłoniony w drodze przeprowadzonego naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Burmistrz Miasta i Gminy Ślesin
/-/ Mariusz Zaborowski