Urząd Miasta i Gminy Ślesin
Wyciąg z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 44/2015 Burmistrza Miasta i Gminy Ślesin z dnia 30 grudnia 2015 r. § 3 3. Siedzibą Urzędu jest budynek przy ul. Kleczewskiej 15 w Ślesinie. 4. Urząd posiada numer identyfikacji REGON: 000531105, numer identyfikacji podatkowej NIP 665 18 64 756 oraz numer klasyfikacyjny PKD: 8411Z § 4 Poniedziałek 7.30 – 15.30 Wtorek 7.30 – 17.00 Środa 7.30 – 15.30 Czwartek 7.30 – 15.30 Piątek 7.30 – 14.00 2. Przez godzinę rozpoczęcia pracy rozumie się przebywanie pracownika na stanowisku pracy, gotowego do przyjmowania interesantów. 3. Urząd Stanu Cywilnego udziela ślubów w piątki i soboty. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest udzielanie ślubów w innym dniu tygodnia niż wyżej wymienione, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Kierownikiem USC. Rozdział II ZAKRES DZIAŁANIA I ZADANIA URZĘDU § 5 1) zadań własnych, 2) zadań zleconych, 3) zadań wykonywanych na podstawie porozumienia z organami administracji rządowej (zadań powierzonych), 4) zadań publicznych powierzonych gminie w drodze porozumienia międzygminnego, 5) zadań publicznych powierzonych gminie w drodze porozumienia komunalnego zawartego z powiatem, które nie zostały powierzone gminnym jednostkom organizacyjnym, związkom komunalnym lub innym podmiotom na podstawie umów. § 6 1) przygotowanie materiałów niezbędnych do podejmowania uchwał, wydawania decyzji, postanowień i innych aktów z zakresu administracji publicznej oraz podejmowania innych czynności prawnych przez organy gminy, 2) wykonywanie czynności faktycznych wchodzących w zakres zadań gminy, 3) zapewnienie organom Gminy możliwości przyjmowania, rozpatrywania oraz załatwiania skarg i wniosków, 4) przygotowywanie materiałów dotyczących uchwalenia i wykonywania budżetu Gminy, oraz innych aktów organów Gminy, 5) realizacja innych obowiązków i uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz uchwał organów Gminy, 6) zapewnienie warunków organizacyjnych do odbywania sesji Rady, posiedzeń jej komisji oraz innych podmiotów funkcyjnych w strukturze Gminy, 7) prowadzenie zbioru przepisów gminnych dostępnego do powszechnego wglądu w siedzibie Urzędu, 8) wykonywanie prac kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności: a) przyjmowanie, rozdział, przekazywanie i wysyłanie korespondencji, b) prowadzenie wewnętrznego obiegu akt, c) przechowywanie akt, d) przekazywanie akt do archiwów. 9) realizacja obowiązków i uprawnień służących Urzędowi jako pracodawcy – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pracy.