Symbol:
6412


Wydział:


Podstawa prawna:
Art. 88d ustawy z dnia 19.11. 1999 roku. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 r. Nr 101, poz. 1178 z późniejszymi zmianami).


Opłaty:
Opłata administracyjna:

· za zmianę wpisu do ewidencji - 50,00 zł


Termin odpowiedzi:
Do 14 dni.


Jednostka odpowiadająca:
inspektor d/s działalności gospodarczej

Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesanta). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Opłata skarbowa (znaczki skarbowe):

· za potwierdzenie zgodności odpisu z oryginałem tytułu prawnego do siedziby i miejsca wykonywania działalności - 3,00 zł od każdej strony


Uwagi:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w sali obsługi interesanta lub biurze prowadzącym sprawę.
Odbiór duplikatu zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej może nastąpić w jednej z dwóch form:

· osobiście przez wnioskodawcę; dokument odbiera się w Biurze Obsługi Interesanta,
· za pośrednictwem poczty.

O formie odbioru decyduje wnioskodawca.


Dokumenty
Zgłoszenie zmiany w ewidencji działalności gospodarczej.,
oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
dowody osobiste osób ubiegających się o zmianę wpisu,