SOR.2110.3.2016

Ślesin, dnia 8 kwietnia 2016r.

BURMISTRZ MIASTA I GMINY ŚLESIN

na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.

o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202 ze zm.)

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

w Urzędzie Miasta i Gminy Ślesin

ul. Kleczewska 15

62-561 Ślesin

Nazwa stanowiska: inspektor ds. Rozliczania z Pracownikami Oświatowymi

  1. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów:

    1. Wymagania niezbędne:

    • obywatelstwo polskie,

    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

    • nieposzlakowana opinia,

    • wykształcenie wyższe (wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym),

    • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,

    • co najmniej trzyletni staż pracy,

    • znajomość regulacji prawnych w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
      o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202 ze zm.), ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.
      z 2015 r., poz. 1515 ze zm.), ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2014 r., poz. 191 ze zm.), ustawy z dnia
      7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2015 r., poz. 2156
      ze zm.), ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.
      z 2015 r., poz. 1502 ze zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 r., poz. 23) oraz aktów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw.

    1. Wymagania dodatkowe:

    • co najmniej roczne doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,

    • doświadczenie z zakresu księgowości,

    • znajomość obsługi komputera – Microsoft Office /Word, Excel/,

    • umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania w praktyce,

    • znajomość języka angielskiego,

    • umiejętność pracy w zespole,

    • umiejętność planowania i organizacji własnej pracy,

    • uczciwość, staranność, odpowiedzialność,

    • samodzielność, kreatywność i komunikatywność.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektor ds. Rozliczania
    z Pracownikami Oświatowymi:

    1. Obsługa programów kadrowo – płacowych (PŁACE OPTIVUM, PŁATNIK).

    2. Sporządzanie list płac oraz list zasiłkowych dla pracowników oświaty.

    3. Sporządzanie miesięcznych dokumentów rozliczeniowych i deklaracji do ZUS
      i Urzędu Skarbowego.

    4. Prowadzenie dokumentacji płacowej kartotek wynagrodzeń i zasiłków nauczycieli.

    5. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników.

    6. Sporządzanie angaży dla nauczycieli oraz dla pracowników niepedagogicznych (pracownicy obsługi) placówek oświatowych.

    7. Prowadzenie ewidencji pracowników zatrudnionych i zwolnionych.

    8. Prowadzenie ewidencji emerytów i rencistów placówek oświatowych.

    9. Prowadzenie teczek spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wykazem rzeczowym akt.

    10. Przekazywanie do archiwum urzędu akt zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku inspektor ds. Rozliczania
    z Pracownikami Oświatowymi:

    1. budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na parterze budynku /brak podjazdu i windy dla osób niepełnosprawnych, sanitariat niedostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej/,

    2. praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin,

    3. czas pracy: pełny wymiar czasu pracy – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,

    4. bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, wysiłek umysłowy.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ślesinie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  2. Wymagane dokumenty:

    1. wypełniony kwestionariusz w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. z 1996r. Nr 62, poz. 286 ze zm.),

    2. list motywacyjny,

    3. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

    4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń (w tym zaświadczenia
      o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy),

    5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

    6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.,

    7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

    8. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    9. oświadczenie kandydata lub zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku inspektor ds. Rozliczania z Pracownikami Oświatowymi,

    10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji. Klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U . z 2014r. poz. 1182 ze zm.)”,

    11. spis wszystkich dokumentów.

wszystkie dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie. Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

    1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. Rozliczania z Pracownikami Oświatowymi” osobiście
      w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ślesin w sekretariacie pokój nr 107 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Ślesin ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 kwietnia 2016r.
      do godz. 1300.
      O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta
      i Gminy Ślesin.

    2. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

  1. Inne informacje:

    1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru.

    2. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy Ślesin.

    3. Osoba wyłoniona w drodze przeprowadzonego naboru zostanie zatrudniona niezwłocznie po przeprowadzeniu wstępnych badań lekarskich.

Burmistrz Miasta i Gminy Ślesin
/-/ Mariusz Zaborowski