Ślesin, dnia 23 października 2020 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Miasta i Gminy Ślesin
na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282)
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
podinspektor ds. Budownictwa i Zarządzania Drogami
w Urzędzie Miasta i Gminy w Ślesinie
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie
ul. Kleczewska 15
62-561 Ślesin
II. Stanowisko pracy:
Podinspektor ds. Budownictwa i Zarządzania Drogami
III. Wymagania kwalifikacyjne kandydatów związanych ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282),
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
e) nieposzlakowana opinia,
f) wykształcenie wyższe (wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym), preferowane w zakresie prawa administracyjnego lub budownictwa i inżynierii ruchu drogowego.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość regulacji prawnych w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku, a w szczególności ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282), ustawy
z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r., poz. 1740), ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.
z 2020 r,. poz. 293 ze zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 470 ze zm.), ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw,
b) umiejętność interpretacji przepisów prawnych i ich zmian oraz stosowania w praktyce,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) umiejętność planowania i organizacji własnej pracy,
e) uczciwość, staranność, odpowiedzialność,
f) samodzielność, kreatywność i komunikatywność,
g) znajomość obsługi komputera – Microsoft Office /Word, Excel/,
h) prawo jazdy kat B.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie zadań wynikających z ustaw oraz zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie, a w szczególności:
1. Realizacja przepisów ustawy Prawo budowlane w zakresie należącym
do kompetencji Gminy. Pomoc przy prowadzeniu księgowości
i sprawozdawczości finansowej.
2. Przygotowywanie inwestycji od strony formalno – prawnej wraz z analizą techniczno – ekonomiczną.
3. Bieżąca ocena wykonania umów.
4. Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania drogami:
a) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
b) przygotowywanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego,
c) przygotowywanie decyzji w sprawie umieszczenia urządzeń w pasie drogowym,
d) zarządzanie drogami,
e) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
f) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
g) prowadzenie spraw związanych z wprowadzeniem ograniczeń bądź zamykaniem dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczenie objazdów, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,
h) określenie szczegółowego korzystania z dróg w tym wykorzystania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne,
i) koordynacja i obsługa współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych.
5. Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych do wysokości określonej w art. ustawy Prawo zamówień publicznych na roboty i usługi budowlane
i remontowe.
6. Przygotowywanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych z zakresu przyłączy wodno – kanalizacyjnych.
7. Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków związanych z dotacją na budowę przydomowych oczyszczalni, rozliczanie przyznanych dotacji.
8. Pomoc przy realizacji zadań inwestycyjnych z funduszu sołeckiego.
9. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem z budżetu Gminy Ślesin dotacji celowej na częściowe dofinansowanie wymiany urządzeń grzewczych na proekologiczne, a w szczególności:
a) przyjmowanie i weryfikacja złożonych wniosków,
b) kontrola i nadzór nad realizacją przyjętych wniosków.
10. Prowadzenie teczek spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wykazem rzeczowym akt.
1. Przekazywanie do archiwum urzędu akt zgodnie z obowiązującymi przepisami
i instrukcją.
V. Informacja o warunkach pracy
1. budynek 4-kondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na I poziomie budynku /dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, sanitariat dostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej/
2. praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin,
3. czas pracy: pełny wymiar czasu pracy – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
4. bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem, wysiłek umysłowy.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ślesinie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
1. wypełniony kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie,
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.
5. oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim,
6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
9. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych
do wykonywania czynności objętych zakresem zadań na stanowisku podinspektor ds. Budownictwa i Zarządzania Drogami.
10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
Wzory wyżej wymienionych oświadczeń, wzór kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz klauzula informacyjna dla kandydata dostępne są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://slesin.nowoczesnagmina.pl/
(w lokalizacji: Aktualności >> Konkursy >> 2020 >> Nabór na wolne stanowisko urzędnicze).
UWAGA: Wszystkie dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.
Dokumenty podpisane komputerowo dyskwalifikują kandydata.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych adnotacją „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. Budownictwa i Zarządzania Drogami” osobiście
w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie (w trosce o bezpieczeństwo,
w związku z nasileniem zagrożenia epidemicznego, Urząd Miasta i Gminy
w Ślesinie od dnia 12.10.2020 r. rozpoczął pracę w trybie wewnętrznym. Oznacza to, że w korytarzu, przy wejściu do budynku Urzędu, ustawiona jest skrzynka podawcza, do której kandydat może wrzucić kopertę
z dokumentami aplikacyjnymi. Jednak nie będzie funkcjonowało potwierdzenie złożenia dokumentów przez Urząd) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy Ślesin ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin w nieprzekraczalnym terminie do dnia
2 listopada 2020 r. do godz. 1530. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy w Ślesinie.
2. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
IX. Inne informacje:
1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru.
2. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta
i Gminy Ślesin.
3. Kandydat wyłoniony w drodze przeprowadzonego naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony z uwzględnieniem zasad określonych w art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych.
Burmistrz Miasta i Gminy Ślesin
/-/ Mariusz Zaborowski